2014. június 20., péntek

Kritika #3

                                             http://arnyaknelkul.blogspot.hu/


Kinézet: A legtöbb blogoló beleesik abba a nagy hibába,hogy túl cicomázza a blogot.Ezen azt értem,hogy mindenféle modult berak,amit talál interneten és úgy fog kinézni,mint egy állatkert sok veszett vaddal.Ez mondjuk nem volt túl jó példa,de szerintem érted.Rengeteg dolog lesz a blogon és ez lassítja majd a megnyitását az oldalnak.Miközben olvasnád a történetet,nem tudsz rá koncentrálni,mert elveszi a figyelmedet a sok dísz. Szerencsére te nem tartozol az ilyen bloggerekhez. Végre egy olyan blog ahol nincs sok,sok,sok modul.Ami az oldaladat jelentősen kiemeli,az a kinézet.A színeket teljesen jól párosítottad...úgy látszik nem vagy színvak:) Ami nagyon szemet szúrt,az a fejléc.Kicsit üresnek és olyan semmilyennek látom,nincs mondandója...Ha fejlécre van szükséged akkor rendelj designes blogoktól,mint mi is vagyunk.A színnel nem lenne ellenvetésem,de az az üresség...mondjuk ezt az ürességet érzem a fejemben is,szóval ez a fejléc nekem való lenne.:)
A betűtípusod egy ici-picit...kicsi.Ha olvasom a történetet,nagyító kell hozzá,hogy tudjam mit is akartál oda leírni.Jó lenne,de tudtommal egy blognak a szöveg nagysága is fontos szerepet játszik. Pl.:mikor  megnyitok egy oldalt egyből a szemem a szöveghez irányul...ha kicsi a szöveg,akkor elveszi minden más a figyelmet,ez lehet a kinézet,a háttér és néha még a fejléc is szóba jöhet.A szürke olvasandó részek egy pöppet beleolvadnak a bejegyzés hátterébe,ajánlom,hogy legyen egy-két fokkal sötétebb árnyalatú.Ami megfájdította a szemem és a fejem az a piros írás volt.A köszöntőt én nem emelném ki ennyire,mert totál fölösleges...és a köszöntő szöveget,azt a poszt elejére tenném:)
Annyira azért nem volt sok hibád a kinézetbe,tehát összegezve: 10/8

Történet:Ahhoz képest,hogy még csak januárban kezdted egész jó.Én mindig is fanfiction voltam és vagyok.De ezt félre teszem MOST! Nehéz lesz,de megpróbálom úgy véleményt nyilvánítani róla.Sosem voltam túl nagy kritikus,szóval csak jót tudok mondani.Először is a történet szépen összefüggő,nincsenek benne kimaradt részek,elemek.Ami előnyös volt az a csillagozás,így választottad el az egyes nap részeket vagy netán a helyszíneket egymástól..ha jól értelmeztem.De ezeket nem minden egyes részben alkalmaztad,hisz nem is volt mindegyikben rá szükség.Az a jó a posztjaidba,hogy nem szakad meg a történet,folyamatosan vized tovább és tovább a történetet.A szövegben érződik az izgalom.És ami borzalmasan jó egy írónak...az ami izgalmasabbá teszi az írásodat....az amitől az olvasó kikészül...az amitől az olvasó várja a következő részt.Az mégpedig a lezáratlan rész!Imádják az olvasók,én kikészültem,hogy hol a vége és már mentem is feljebb,hogy talán kint van-e...de nem volt kint.Még nem!Ezt érezheti más is,aki olvasta már.Rafinált vagy...gratula. Jó megoldásnak tartom a bejegyzés végi is kis szürke gondolatot,ez lenne a lezárás,de ezt az olvasó nem veszi észre,hisz ez csak egy kis megjegyzés,egy kis gondolat.Így hát a történet összegezve: 10/10

Helyesírás:A legtöbb író,itt veszti a legtöbb pontot,és itt ennél a szempontnál bukik el.Hisz néhol nem figyel a vesszőre és a bekezdésekre. Általános hiba...hisz senki sem tökéletes.Az írásodban nem találtam helyesírási hibákat.Ezért így összegezve: 5/5

Összesen: 25/23 pont,ez nagyon jó teljesítmény.Egyedül a kinézetre figyelj,de ez sem vészes.Köszönjük,hogy tőlünk kértél kritikát:) Remélem nem bántottalak meg semmivel:)


                                                                                                                 

     Ölel benneteket: Henrietta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése